Aangekomen - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Carolina Trivino - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Carolina Trivino - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Carolina

04 Februari 2013 | Colombia, Colombia

nou hier mijn eerste reis verslag. wat waren de afgelopen dagen zenuwslopend, en vond het afscheid dan ook echt moeilijk op schiphol.
maar ik vermande mij gelukkig al vrij snel en dan ga je op de rationele tour. gelukkig ging alles goed met reizen, en werd ik zonder argwaan de duane door gelaten.
daar aangekomen werd ik hartelijk ontvangen door zus, moeder, nichtjes en vriendin van mij zus.
aangekomen word je al snel meegesleurd door hun dagelijks leven. blijkt dat de ex van mijn zus nog bij dr woont anders kan ze het niet betalen, maar hij vond het geen goed idee dat ik daar slaap, dus heb ik de kamer van mijn broer in mijn moeders huis gekregen om te slapen. het valt mij tegen hoe snel ik in hun dagelijkse sleur zit nu al..! wat een ruzies thuis en geroddel en mn zus die alleen maar loopt te mopperen en zeuren. mijn moeder merk ik dat die een afstand van mij houd, waarom weet ik niet maar we komen niet echt met elkaar in contact.
maarja vandaag geBBQ t dat was natuurlijk wel lekker, en heb net de internet code van de buurvrouw (gekregen)moet er nog voor betalen maar hoeveel wist ze niet... komt wel goed.
nu lig in in mijn bed.. noujaa.. wat je een bed noemt...pfff harder dan dit heb ik nog nooit gelegen.. volgens mij nog harder dan een vloerr... hahaha
maarja ik moet dankbaar zijn dat het allemaal kan en mag.
wel weet ik dat ik morgen toch echt de lonley planet ga doorspitten, en toch maar ga kijken voor scholen denk ik buiten bogota.
morgen gaat iedereen naar werk.. en wat ik al dacht moet ik dus de hele dag thuis blijven. tijd om een plan de campagne te gaan maken dus..!
ik heb dus nu internet.. dus iedereen die wil skypen is welkom..!
ik zal nog wat foto s erop zetten en dan horen jullie verder wel weerr...

saludoss...

  • 04 Februari 2013 - 03:59

    Natasha:

    Hi Car,
    ik ben blij dat je goed aangekomen bent. Leuk iets van je te lezen. Het gaat met mij iets beter. Veel plezier
    gr en saludos Natasha

  • 04 Februari 2013 - 08:32

    Mam:

    Nou Caro, dat is een lekker begin. Wel fijn dat de reis zo vlotjes ging en zonder gedoe bij de douane.
    En die John, dat die daar nou toch nog woont en nog wat te zeggen heeft ook! Mooie boel.
    Ga je tijd maar goed benutten om een eigen plan te maken en geef je moeder maar wat de tijd, die moet ook nog wennen. Bovendien, die eigenschap om te kat uit de boom te kijken heb je dus niet van een vreemde :)
    Heel veel succes en neem de tijd om te wennen allemaal. Saludos y muchos besos.

  • 04 Februari 2013 - 09:35

    GG:

    Hey babe ...wat een verandering !blij dat je goed bent aangekomen.de minder.leuke verhalen ,das jammer maar ik denk dat het allemaal wel goed.komt.probeer te genieten van de leuke dingens en van je fam daar.love ya!

  • 04 Februari 2013 - 13:03

    Rik De Lange:

    Hey zussie,

    Wat leuk om wat van je te horen! Hier vanuit Rusland kan ik je zelfs volgen :-). Gelukkig ging de reis goed, altijd spannend bij de douane. Het zal even wennen zijn om je (en ook de familie) draai te vinden. Ik wens je heel veel succes en plezier verder. Ik ben nu al benieuwd naar het volgende verslag!

    G

  • 04 Februari 2013 - 13:04

    Rik De Lange:

    Oeps, iets te snel.

    Geniet van de leuke dingen en ga op zoek naar wat het beste voor jou is!

    Heel veel succes en plezier.

    Groetjes,

    Rik

  • 04 Februari 2013 - 13:23

    Claire:

    Caatje!!!! O wat jammer dat t verblijf daar anders is dan je dacht!! Had je zus daar niks over gezegd?? Ben blij dat de reis goed is gegaan, maar dat wist ik ook eigenlijk wel.... Jij kan dat!! Skype en ik aangemaakt
    Maar
    Ik snap er helemaal niks van!! Je staat online maar ik krijg geen contact met je :( ben dus erg blij dat je deze site hebt!! Suc 6
    Met het uitzoeken en plannen van je reis dat gaat je zeker lukken :) xxxx ca

  • 04 Februari 2013 - 15:03

    Désirée:

    Hoi Carolina,
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.
    Nou, dat valt wel even tegen zoals je het beschrijft. Maar het komt vast helemaal goed.
    De familie moet natuurlijk ook nog even aan jou wennen..
    Ik ben blij dat je er zo positief instaat. Houden zo!!
    Hou je taai en we hopen snel weer van je te horen.
    Veel groetjes, ook van Gerrie,
    Désirée

  • 04 Februari 2013 - 18:37

    Evelyn:

    He Caro,

    Leuk om zo snel al wat van je te lezen! Wat goed dat je reis goed verliep, en wat jammer van het geroddel en het harde bed.... Lijkt me heerlijk om lekker zelf plannen te gaan maken en wat stoer dat je dat ook gewoon gaat doen! Stoer hoor! :-))

    Geniet ze daar van de leuke momenten en ben heel benieuwd naar je nieuwe verhaal!

    Kus, Evelyn

  • 05 Februari 2013 - 08:25

    Anous:

    Hola morena!

    Como estas?
    Jammer dat het begin niet zo ging zoals je hoopte, maar besef dat het voor beide partijen een 'vreemde' situatie is. Ze moeten gewoon nog een beetje wennen. Ik weet zeker dat als iedereen een beetje gewend is aan dat jij daar bent, dat het dan beter gaat. Je kleine nichtje zal wel enorm gegroeid zijn, en de ander natuurlijk ook. Hoop dat het met iedereen goed gaat.
    Wel zielig een hard bed! Haha, ik ken het wel van mijn familie. Altijd rugpijn, wij zijn hier gewoon veel te veel verwend. Goed dat je zegt dat je dankbaar moet zijn! Zo is het maar net.
    En dias malos tienes que pensar en todas las preciosidades que te sientes feliz y alegria. Zo, vond het erg leuk dit allemaal te lezen, hebben wij ook wat te doen met dit barre weer. Kan je f je Skype account geven? Ik snap er ook niets van, maar ga het proberen!

    Hasta la proxima vez,

    Muchos besos..
    Anous

  • 05 Februari 2013 - 12:32

    Heleen:

    Hoi Caro, wat heerlijk dat je reis zonder problemen is verlopen. Goed dat je jezelf hebt overwonnen door toch te doen waar je zo tegenop zag. Ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent dat je familie zich anders opstelt dan je had verwacht. Gelukkig laat je je daar niet door ontmoedigen en ga je je eigen plan trekken. Natuurlijk ben ik blij dat je nu echt wat aan het boek hebt dat je hebt meegekregen. je begrijpt dat ik benieuwd bwn naar je plannen.Succes ermee en de groeten aan je familie.Liefs, Heleen

  • 05 Februari 2013 - 13:52

    Selma:

    Ha Caartje,

    Goed om te horen dat de reis helemaal voorspoedig is verlopen en dat je daar haretlijk bent opgevangen door je familie.
    Hopelijk vind je snel je plaatjes en een school waar je spaans kan gaan studeren.

    Tot het volgende verslag.

    Liefs Selma

  • 05 Februari 2013 - 14:42

    Koen:

    He Caro,

    Leuk dat je een website hebt, super om later ook terug te zien wat je allemaal heb meegemaakt! Ik heb er alle vertrouwen in dat het je lukt om een goede balans te vinden tussen jouw wensen en de ervaringen van de familie. Ze zijn natuurlijk ook de lokale experts en zijn vast bezorgd, maar wellicht kunnen jullie samen kijken wat er wel mogelijk is!

    Ik ben benieuwd waar de Lonely Planet je gaat brengen (ik heb er goede ervaringen mee)!!! Succes met het positieve denken!

    Liefs, Koen

  • 05 Februari 2013 - 15:42

    Shiney:

    Lieve schat

    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen...je gaat een mooie ervaring en belevenis meemaken
    Weet dat ik aan je denk en al kan het af en toe moeilijk zijn daar ik ben er wel voor je amor

    Vergeet dat niet ik ben zowiezo trots op je xxxx tam



  • 05 Februari 2013 - 17:20

    Carolina Trivino:

    mijn skype naam voor de mensen die dat willen.......

    carolina.trivinio


  • 05 Februari 2013 - 22:15

    Patricia:

    Hoi Caro,
    Leuk om zo snel jouw nieuws te krijgen en dat je reis goed ging.
    Ja, na zo veel plannen en wachten met alle emoties die erbij horen ben je eindelijk daar! Time flies, doesn’t it, Elke familie heeft eenmaal zijn eigen dynamiek en het is aanpassen voor iedereen, en niet te vergeten de uitbundige emoties van Latijns-Amerikanen vergeleken met de nuchtere Hollanders. En juist omdat de tijd vliegt, geniet van elk leuk moment . De mindere dingen… gewoon laten gaan.
    Llena tus ojos de las cosas bellas. Cuídate mucho .
    Cariños y abrazos de todos nosotros.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Colombia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2013

terug in Nederland

27 Februari 2013

plannen zijn gewijzigd

21 Februari 2013

zware tijden

09 Februari 2013

medellin

04 Februari 2013

Aangekomen
Carolina

op avontuur...!

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 9435

Voorgaande reizen:

22 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: