plannen zijn gewijzigd - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Carolina Trivino - WaarBenJij.nu plannen zijn gewijzigd - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Carolina Trivino - WaarBenJij.nu

plannen zijn gewijzigd

Blijf op de hoogte en volg Carolina

27 Februari 2013 | Colombia, Medellín

hallo allemaal.
zoals jullie aan de titel zien zijn mijn plannen helemaal omgegooid.
ik heb besloten om terug te komen!
ik vlieg morgen naar bogota, en daar zal ik mijn achternaam gaan wijzigen in het geweldige "de Lange' hahahha
ik weet het zeker, mijn levens les hieruit is dat ik gewoon een echte ver kaaste Colombiaan ben.
ik kan mijn draai hier helemaal niet vinden, en ben hier echt ongelukkig, dus keer ik terug naar nederland.
ik denk dat het zo einde van volgende week zal worden dat ik weer voet zet op nederlandse bodem.
meer informatie zal nog volgen als ik in bogota zit.
ik ben ontzettend zenuachtig om morgen weer te verhuizen met alles wat dat met zich mee brengt. maar in mijn ogen is dit het laatste opstakel dat ik dan moet nemen!
volgende week zal ik nog even een update zetten over hoe en wat in Bogota.


  • 27 Februari 2013 - 16:44

    Uithoorn:

    Hai Caro,

    wat een toestand! aan de ene kant jammer dat het zo loopt, aan de andere kant ben je wel een ervaring rijker en heel wat wijzer over het leven in Colombia en hoop dat je het ook weer rust geeft als je terug bent dat je het in ieder geval gezien hebt. Goed dat je zelf de beslissing durft te nemen en de knoop doorhakt. Succes nog de komende tijd en tot spoedig.

    Fam. uithoorn

  • 27 Februari 2013 - 17:01

    Buur:

    Hé Buuf!
    Ben ik dan eindelijk...
    Mailtje in mijn inbox en weer een nieuw reisverslag van mijn buurvrouw(tje)

  • 27 Februari 2013 - 19:02

    Erna:

    Hoi carolina,

    wat een narigheid dat je het helemaal niet naar je zin hebt, maar blijkbaar mloest je dit uitvinden4
    Ik hoop dat je je verblijf wel goed af kan ronden. Het heeft je ongetwijfeld ook weer iets gebracht.
    En weer in Nederland mag je vlgs mij wel goed bijkomen van alle uitdagingen die je aan gegaan bent.
    Het voorjaar staat voor de deur, de sneeuwklokjes bloeien, de krokussen doen hun best en aan de bomen komt het eerste groen. Prima tijd voor een begin van je nieuwe leven.
    Kus Erna

  • 27 Februari 2013 - 19:33

    Mam:

    Lieve meid,
    wat maak je toch allemaal mee en wat sla je je er dapper doorheen.
    Vele teleurstellingen en opstakels maar toch neem je elke keer weer een beslissing en hebt de moed om het heft in eigen handen te nemen. Heel dapper en geeft wel aan hoeveel je geleerd hebt in het afgelopen jaar. Hopelijk kan je van je familie daar nog rustig afscheid nemen en dan lekker weer naar Almere komen. Hardstikke koud hier dus dat zal wel tegenvallen na al die chats op je balkonnetje in een hempje :). Nog even de laatste dagen door. Goede reis naar Bogota morgen. XXX

  • 28 Februari 2013 - 00:14

    Jessica:

    Hey Schat,

    Wat fijn dat je weer naar Nederland komt! Tja, hoe je het ook went of keert; zal me een stuk minder zorgen dan om je hoeven maken ;) haha. Lieverd, ik vind je echt super dapper! En zoals ik laatst al op Skype zei; ik ben hoe dan ook trots op je, want je hebt het wel mooi gedaan!!!! Het heeft je gewoon zwaar tegen gezeten, helaas...maar je bent er zo onwijs goed mee omgegaan! Nu weer naar het koude kikkerlandje, wachten op de zomer :P

    Wens je een hele goede reis terug en zie je gauw weer!
    Tot gauw Mevrouw de Lange ;-)
    Dikke knuffels,

    Jess

  • 28 Februari 2013 - 19:19

    Els (fysio):

    Heel benieuwd naar al je verhalen. Een sterke meid weet wat ze moet doen ...jij bent sterk !! Knap, hoe je deze reis hebt gedaan . Heel veel groeten uit dit koude Holland !

  • 01 Maart 2013 - 21:25

    Evelyn:

    Caro,

    Moeilijke beslissing lijkt me maar als je het daar op veel verschillende manieren hebt geprobeerd en je blijft niet happy dan is dit het enige goede besluit.

    Ik hoop dat je er zelf ook vrede mee kunt hebben! Het heeft je zeker ook heel veel geleerd en gebracht en je hebt toch flink doorgezet! knap hoor :-) En je hebt je al die tijd toch maar gered daar! Tot in Nederland!

    Kus, Evelyn

  • 02 Maart 2013 - 10:16

    Lucie (en Gijs):

    Ha Carolina,
    Je weet dat je hier heel erg en meer dan welkom bent ! Je bent heel veel wijzer geworden in zeer korte tijd en je toont wel lef als het gaat om knopen doorhakken. Chapeau! Als ik last heb van een kluwen in de toekomst kom ik bij jou langs. Goede reis terug en veel liefs van die andere familie uit Uithoorn.

  • 02 Maart 2013 - 16:58

    Gg:

    Ctje !Wat jammer dat het allemaal niet zo goed loopt als je zou willen .
    Have a save trip back (ben wel blij dat je er straks weer bent )!
    k zie je snel dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Medellín

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2013

terug in Nederland

27 Februari 2013

plannen zijn gewijzigd

21 Februari 2013

zware tijden

09 Februari 2013

medellin

04 Februari 2013

Aangekomen
Carolina

op avontuur...!

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 9431

Voorgaande reizen:

22 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: